طرح نذر خون در زنجان انجام  می‌شود
کد خبر: 3840688
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

طرح نذر خون در زنجان انجام  می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون استان زنجان از اجرای طرح نذر خون خبر داد و گفت: مردم برای جلوگیری از شلوغی و ترافیک، اهدای خون را به شب‌های تاسوعا و عاشورا موکول نکنند.

طرح نذر خون در زنجان انجام  می‌شودسیامک اسدی، مدیرکل انتقال خون استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: شهروندان می‌توانند با ثبت‌نام در سایت سازمان انتقال خون استان زنجان و یا مراجعه حضوری به مراکز اهدای خون، تاریخ و ساعت اهدای خون را مشخص کنند.
وی ابراز کرد: ماه محرم بهترین فرصت برای اهدای خون مستمر است و در این خصوص در ماه محرم سال گذشته اهدای خون نذری مستمر به خوبی اجرا شد و امسال هم با قوت بیشتری اجرا می‌شود.
مدیرکل انتقال خون استان زنجان یادآور شد: فرهنگ سازی اهدای خون مستمر نیاز به زمان دارد اهدای خون یک سرمایه فرهنگی مهم است، باید اهدای خون در تمام طول سال مستمر باشد و تنها مختص ماه محرم و صفر نباشد.
وی به شهروندان توصیه کرد: برای جلوگیری از شلوغی و ترافیک، اهدای خون را به شب‌های تاسوعا و عاشورا موکول نکنند و همکاران در انتقال خون استان زنجان به صورت دو شیفت آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.
اسدی خاطرنشان کرد:  فرآورده‌های خونی در فرآیند مدت زمانی مشخص نگه‌داری شوند لذا توصیه می‌شود تا مردم در سامانه انتقال خون استان ثبت‌نام کنند.
انتهای پیام
captcha